​ "true" src="https://s.kk-resources.com/leadtag.js" >

Mi a teendő ha nem sikerült a bankkártyás fizetés? 

1. Jelentkezz be a "Profilodba"


2. ABejelentkezés után a megrendeléseid jelennek meg, de ha mégsem akkor katints a "Megrendeléseim" menüpontra, majd kattints az aktuális rendelésre, amin változtatni szeretnél.


3. Kattints a "Fizetés" gombra ha újra szeretnéd indítani a fizetést, vagy kattints a "Más fizetési mód" gombra, ha változtatni szeretnél.


4. Fizetési mód változtatásnál választhatsz másik bankkártyás fizetési módot, vagy átutalást, illetve ha személyesen jönnél el a rendelésedért akkor a készpénzes lehetőség is lehetséges.

Ha utánvétes fizetést szeretnél, akkor emailben, vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé.

email: info@kavegourmet.hu

telefon: 30 88 96 477  (9-17 óráig)

 

Ha sehogy sem akar sikerülni, akkor se aggódj, írj nekünk vagy hívj minket és segítünk!

_kkstrack = { merchantInfo : [{ country:'COUNTRY_CODE', merchantId:'MERCHANTID_VALUE' }], orderValue: 'ORDER_VALUE', orderId: 'ORDER_ID', basket: [{ productname: 'name of product 1', productid: '11111', quantity: '1', price: '4.2' }, { productname: 'name of product 2', productid: '22222', quantity: '3', price: '8.6' } ] }; (function() { var s = document.createElement('script'); s.type = 'text/javascript'; s.async = true; s.src = 'https://s.kk-resources.com/ks.js'; var x = document.getElementsByTagName('script')[0]; x.parentNode.insertBefore(s, x); })();